Merry Christmas, merry merry christmas.

Jag kan inte sluta tänka på låten vi sjöng på kören förra julen! We wish you a merry christmas... Min stämma har gått runt runt i mitt huvud. Konstigt.
Julafton blev perfekt. Jag hade jättekul och har fått en massa fina paket. Bäst var nog pulsklockan, nu kan jag äntligen hålla koll på hur länga jag har tränat och skriva in rätt tid i träningsdagboken. Kan också hålla koll på om jag är trött eller pigg. Haha. Tack mamma och pappa! Sen fick jag mycket annat också, så som biokort, presentkort på hm, ansiktsmasker, Genom dina ögon (The host av stephanie Meyer), Bara inte du av Katarina von bredow, en kokbok för mat som bara tar max 30minuter, det passar mig perfekt. Jag fick ett nytt underställ, pengar, en handduk där det var broderat Sanna på, m.m.
I slutet på kvällen spelade vi PartyAlias. Jag var på Siri och Emmas lag, vi var bäst, och vann såklart :) Det roligaste var att se mormor stå på ett ben med armarna uttåt och förklara ord, och att se mamma försöka vara arg. Hon lyckades inte så bra. Siri var duktig på att vara glad däremot :)
Nu ska jag ta och lära mig alla funktioner på klockan.
Hoppas ni hade en lika bra dag som jag igår. abrazos!
"Always...
and Forever."

- Haly and Nathan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0