For better... or worse.

Idag har varit en av de bästa dagarna jag haft på länge. Vet inte ens varför, den har bara varit bra! Hade ett skitprov på morgonen som jag hade pluggat till i högst en halvitmme. Tror ändå att jag får G, men jag vill ha vg!! Jag måste ha vg!! Men satt med naturkunskapshemprovet i en evighets tid så jag hann inte plugga mera!! Jag tycker inte när tiden inte räcker till, jag önskar verkligen att dygnet var dubbelt så långt. Att man fick sova kanske 20h, och då orkade man vara vaken i 28!! Tänk vad härligt det hade varit! Då hade man haft tid till att göra allt man ville! Nu måste man bara stressa hela tiden! ... Fast man kanske hade gjort allting stressigt ändå. Men det hade varit kul att få testa på något år sådär!

Kl 15.30 hade vi (teljans julbusar xD) rep inför julavslutningen. Vi ska göra en rolig sak som jag kan berätta om sen!! Det blir superbb!

Har också fått en god julklapp idag. Det var trevligt. En annan trevlig sak var när jag och jennifer, hampus, loka & gustav skulle vänta på bussen. Bussen kom nämligen aldrig. Vi stog ute i kylan lääänge. Jag och jennifer började köra följa john men ingen annan ville haka på. Tråkmånsar! Vi blev iaf rätt så varma. Fast jag frös aldrig, hade så varm jacka och skor. Kläder efter väder hörni!

Jag har hittat finaste bilderna, tänkte att det är ju jul snart, så varför inte bjussa på ett par bilder som kommer väcka starka känslor. Håll utkik i framtiden vem vet när DU finns med!!? ;P



Fatta att det är är två år sedan!! Tänk att vi redan ska gå ut ur gymnasiet! Vi har vi nyss börjat!! Jag vill inte sluta! Kan vi inte fara å fika på fredag med? Har vi inte gjort det varje år? Iaf, KOLLA hampus hår, sötpojken!! Spinkis skinkis! ^^

Nu ska jag sova, sovmorgon imorgon med, yeah!!

"Have you ever wondered what marks our time here? If one life can really make an impact on the world...or if the choices we make matter? I believe they do. And I believe that one man can change many lives. For better
...or worse."


Just det, glömde en sak! Om ni har tråkit, eller inte, gå in på den här sidan!! http://www.felsms.com så hemskt men så kul!!
Abrazos!

Kommentarer
Postat av: beccaa

hahaha sööt hampus. :D

2009-12-17 @ 00:20:26
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Becca

Väärsta bra att du hade en bra da idag :D :D! <3 Älskaer sådanna dagar som egentligen inte är speciella, bara jättebra :D

2009-12-17 @ 00:22:09
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Becca

Väärsta bra att du hade en bra da idag :D :D! <3 Älskaer sådanna dagar som egentligen inte är speciella, bara jättebra :D

2009-12-17 @ 00:22:46
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0