Dark Days

Jobbiga dagar utan internet! Hemskt vad man kan vara beroende. Ganska skönt att vara utan ett tag också, men känns som om man missar mycket av vad som pågår där ute i världen. Vårt internet har alltså varit nere, eller inte helt nere men sååååå seeeeegt så att det inte ens var värt att göra nånting. Nu är vår lilla låda där sladdarna utifrån har kopplats utbytt och allting fungerar som det ska. Härligt!

Nu är det JULLOV! Det känns faktiskt väldigt skönt, även om jag gillar skolan med. Tänk att det var vår sista riktiga julavslutning. Det är sorligt. Men för att trösta mig själv så har världens bästa Sanna lånat mig One Tree Hill säsong 2 och 3, har sett 4e avsnittet på 3e säsongen. Det är sjukligt bra. Det är nu det roliga börjar mellan Dan och Deb. Oj vad dom är skojjiga dom!

Vi hade finaste julavslutningen på midgård!! Här kommer ett klipp som ni bara MÅSTE se. Musiktreornas (även kallade Teljans Julbusar) önskar er en god jul i slutet av klippet. Njut!






Idag har jag varit på julshopping med Sanna (vem annars?) och sen efter middagen var vi och simmade på badhuset. Det var roligt, och härligt. Nä nu tror jag att jag ska fortsätta se OTH. Ha de bäst!



"... Och Hans sa till Greta. Vi lägger ut brödsmulor så att vi hittar hem igen.
För det vore hemskt om vi gick vilse..."

OTH

Abrazos


Kommentarer
Postat av: G.

Du heter nu Susan Bones i min telefonkatalog :D

2009-12-23 @ 00:25:17
URL: http://bullshitboy.blogg.se/
Postat av: Krille

God jul! :)

2009-12-24 @ 04:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0