Brave new world

Sista luciatåget i kanske hela mitt liv hade jag idag! Ett luciatåg som var det finaste jag nog kanske någonsin gjort. Min klass är bara helt fantastisk! Så de så! Hittade en vacker bild (eller?) ifrån förra årets luciatåg på radion med klassen...
Imorse klev jag upp kl 05.00, det var inte det roligaste, men klart värt för att vara på skolan kl 07.00. Vi hade två luciatåg med skolan och sen efter lunch lussade vi på universitetsbiblioteket där det var proppfullt med folk! Det var roligt.
Gick på stan ett tag med Jennifer och Hampus. Hampus gillar inte att shoppa kläder, kan man tänka sig! ... :/
Ikväll var det idolfinal. Spännande! Haha, för mig spelade det inte så jättestor roll vem som vann, men hejjade nog lite mer på Calle. Han har mer känsla tycker jag, eller visst Erik är grym, men ibland blir det som bara att han vill imponera med en massa höga toner, men han är också en värd vinnare, han ville det så gärna :)
Nu hade jag tänkt gå och sova tror jag nog. Eller ska kanske läsa Twilight 3, vad äre den heter nu igen? Aja, tills jag somnar vilket borde gå rätt så fort... Hade bra! Kex chokla'
DET ÄR EN MUS I MITT RUM, TYP!!! Ofta jag kommer våga sova NU!?
Peyton: Can we be friends again?
Brooke: Sure.
Peyton: Like before?
Brooke: I don't think so, like before is gone, Peyton
- One Tree Hill, s03.
Abrazos

Kommentarer
Postat av: F

Det var samma för mig, dock gick jag i ett pinsamt litet och du fick gå i ett underbart stort och skönsjungade tåg :D hahahah döda musen nu!!!! näe?? coolt hahaha :)

ja det är det, mitt absoluta favorit citat av ALLA citat som finns :D ÄLSKAR det!!!!

2009-12-14 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0