trött -.-

Jag förstår inte varför jag är såå trött. Somnade idag igen. Inte på bussen, men här hemma i en fotölj. Inte bra.

Efter att jag vaknat så bytte jag om och for och test löpte lite. Mina fina ben som tagit på sig benhinneinflamation sedan förra veckans hårda träning (:S?) Haha. Men, iaf så joggade jag sakta i 1,3 km kanske. Gjorde inte så värst ont, så det var bra, jag blev mest väldigt trött i vaderna. Känns som att jag inte har någon kraft att ge. Dom bara är döa. Svårt att förklara menmen, när jag kom tillkbaka så strechade jag lite grann och tog sedan en påse med fryst spenat och kylde båda vaderna. Har fått instruktioner att göra det för att påskynda läkeprocessen :) Jag riktigt känner hur det händer saker i bena nu på mig! (jag kan iaf lossas ;D)

På torsdag är det Midgårdsjoggen, jag som hade tänkt slå mitt förra rekord, vinna och slå Oskar M! Det kommer ju skita sig nu kanske. Hoppas jag kan springa :) Imorgon är det Sprint också.

Nu ska jag se damernas fotboll. HEJJA SVERIGE

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Becca

Lilla vän hur är det?

Du kanske behöver sömnen för att läka fortare? Konstigt att du är så grymt trött. Lyssna på lejonkungen-musik och somna fint :) . Har du spotify? :)



krya på dig bästa underbaring!

2009-08-25 @ 22:36:06
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: becca

hihihih flitig ska jag försöka bli. Du är ett gott föredömme :)!



JO sena bussen imorn :D ses kramiiiss



Jag lyssnar på låten nu, låter mysig

2009-08-25 @ 22:55:24
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Krille

Lycka till mot Oskar M, hör hört att han har legat i hårdträning inför det här!

2009-08-26 @ 00:09:02
Postat av: F

Jag tror du klarar det :D Vet ej vem Oskar M är men han klår dig aldrig :P

2009-08-26 @ 10:20:44
Postat av: Krille

@F: Jag skulle inte räkna ut el mattso :p Han är en jävel på löpning ;)

2009-08-26 @ 18:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0