Schemanemalema

Det här var typ sommarlovets höjdpunkt. Eller inte rikigt... Men jag har typ kollat efter mitt schema varje dag i över en månads tid nu och idag kom det! ^^ Skojsit värre! Fast jag har inte det bästa kanske, men jag får plats med alla lektioner som jag vill ha... :)


Om man inte ser det... så slutar jag iaf 15.35 måndag, tisdag och fredag... :) Sen så ska en till lektion in på onsdagens hål: Ensembleledning. Men det ser ju ändå rätt så bra ut, inga dubbelbokningar!

Idag så målade jag först hos Farmor och Farfar, det gick bra, sen så for jag hem och va hemma i 40 min, sen tog jag bussen in igen till träning. Träningen var skoj. Fast vi hade otur med vädret, just där vi va spöregnade det under hela passet. Sen när vi körde hem igen så slutade det. Nu taggar jag OL cup imorgon, och sen DM i staffet och medel i helgen, på nästan hemmaplan. Och gissa vilka som har fått ihop ett lag I D21!? Stöcksjö IS! ... Jag, Elina och en till tjej. Är glad att vi fick ihop ett fullt lag, då blir det lite mer på riktigt än om man vet att vi ändå förlorar för att vi har har någon som springer tredje sträckan... ^^

Nu ska jag strax sova. Imorgon kommer Rebecca hem :D

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Det här schemat är så konstigt! Och jag har ett lite större problem, jag har piano då jag ska ha ensembleledning, och som det ser ut måste jag flytta min pianolektion till tisdag eftermiddag, efter klockan 3, så jag slutar ganska sent tror jag. MEN är det inte jättekonstigt att vi har Emil Lundberg som elva det här året?

2009-08-19 @ 10:38:54
URL: http://bullshitboy.blogg.se/
Postat av: G.

Haha va? Jag hoppas vi läser ensembleledning, det ska bli jätteroligt! Blev inte du också jätteinspirerad av Alva när hon dirigerade oss till Lucia?

2009-08-19 @ 16:52:53
URL: http://bullshitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0