Pottercast live!

http://up2.podbean.com/image-logos/17978_logo.jpgHar nyss lyckats lyssna på Pottercast live! Dom brukar alltid spela in så sena tider så att det blir mitt i natten här, omkring 03.00 typ. Men idag så gjord dom det helt klart sverige-vänligt! Det var underbart! Ni måste börja lyssna på pottercast! Man blir fast! Gå in på http://pottercast.com ! Underbart bra! Dom hälsade hejdå till dannmark, och sa "och till alla andra länder där uppe", så dom menade mig!! Coolt va?


Idag var det ju midgårdsjoggen då. Jag vet inte varför, men va nervös innan. Det gick iaf sämst tidsmässigt. Jag höll en hastighet som jag egentligen brukar kunna hålla i 12km! Eller det har jag iaf lyckats med en gång ^^ Har aldrig testat nå mer. Bara för att klargöra så kan jag ju säga att Oskar vann över mig ^^ Om ni inte fattade bättre... Men jag kom iaf på första plats av tjejerna på elevsidan... Min gammla mattelärare sprang om mig på slutet. Så en andraplats totalt. Inte bra det där! Borde börja träna på riktigt...

Mina glasögon har kommit :) Är nöjd med dom och ser überbra med dom ^^

Sen när jag kom hem så fick jag en trevlig hälsning ifrån Spanien. Ett spännande brev som var på en mycket spännande spanska! Men jag gillade det :)

Nu ska jag väl snart sova, eller först ska jag läsa Stolthet och fördom, sen sova!

Sov så gott!

Abrazos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0