NM Sprint

Norlandsmästerskapen, första etappen, sprint. Vid Midgårdsskolan (min skola!! :P) ikväll.

Jag har taggat den här dagen hur länge som helst känns det som. Tyckte det skulle bli så kul att springa runt skolan och allt, känner ju till området rätt så bra. TC låg aldeles brevid dansarnas och teatrarnas ingång och det skulle bli hur kul som helst. Jag gillar sprint, det är inte så svårt ;]. Iaf... Tror ni inte att jag går och blir sjuk? Så onödigt och typiskt! Har varit förkyld sedan göteborg, varför måste dom ha så kallt i tåget på natten? Men så otroligt kokhett på dagen? Aja. Jag är iaf förkyld, inget ont i halsen längre, men snorig som bara den ^^ Jag sprang ändå. Kunde ju inte missa tävlingen!

Det var roligt :D ... Men jobbigt. Förkylningen har typ satt sig i benen. Orkar inte springa. Gör bara ont. hehe. Men jag kom inte sist iaf :D Det vart en överaskning. Kom 11 av 14, wohoo!

Här är lite bilder :)




Sista kontrollen.

Elina vid sista.

Stöcksjö IS!

En smilande tua med träningskompisar i bakrunden.

En glad Tua.

En allvarlig Tua.

Solnedgången i bilen på vägen hem. Gud vad tidigt solen går ner!! Det är ju kolsvart ute redan nu!

Nu ska jag sova och krya på mig igen till imorgon. Medeldistans :) Det blir skoj!

Abrazos, sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuk nu igen :/ inte bra, va mörkt när jag gick upp me :) för typ 3 timmar sen :P

2009-08-08 @ 07:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0