NM plus sjuka

Idag sprang jag inte. Kännde att det nog inte vore så smart med tanke på min förkylning. Orkade ju knappt springa halva banan igår, som var medel, hur ska jag då orka en lång? ... Så jag blev barnpassare och fotograf. Tyvärr med Jonas kamera så han har alla fina bilder jag tog ^^ Annars så har jag stått och blivit brun idag. ojojoj vad varmt det va! Solen stekte min rygg. Fast jag har ändå svårt för att bli brun så alla i familjen är ändå brunare än mig, fast dom var i en mörk skog och jag ute i skogen. Aja. Här är bilder från sprinten igen, så att ni får se hur kul orientering är :D


Johan

Jag

Isak. Det här är på väg till starten...

Väl ute på banan har vi också superskoj!

Ni måste erkänna att det ser grymt skoj ut?!

Alla bilder är tagna av Jonas.

Efter idag så for jag till Nolia med Sanna (igen), vi träffade Fanny litegrann och fick gratisbiljetter av henne, TACK :D Despues så fick jag ett regnställ av mamma, ett rött och grått och finfint. Vi köpte en mysrysare, eller hårvissp vad det nu heter, jag köpte en ny börs, äntligen! Har letat en som är liten men som ändå rymmer mycket, hittade en nu, även om den inte var väärldens finaste så duger den :) Vi stog och gottade oss i pärlbutiken. Man blir sugen på att köpa allt!! Sen så hade jag väl inge mer att säga... Imorgon vet jag inte vad som händer, hoppas på något iaf. På tisag har jag och Sanna namnsdag!! Då blire partaj! xD Jag ska också bli frisk inför Lång DM nästa helg i Vännäs! Snälla Hanna du kan väl vara med? :)

Nu ska jag läsa Harry Potter y el prisionero de Azkaban, oj vad det går segt. Tar den evigaste tiden.

Abrazos

Kommentarer
Postat av: H

Lång DM here I come!!

2009-08-10 @ 06:54:54
Postat av: F

Varsågod det var så lite så :D

Vi MÅSTE bada snart, fast det ska typ regna hela tiden!!

2009-08-10 @ 17:14:01
Postat av: F

Yeay, jag är på, älskar bad i regn :D

2009-08-10 @ 23:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0