Lång DM

Lång DM i stärkesmark (nära Tväråbäck och Vännäs typ...). Fy vilket väder. Det blåste, var 9 grader varmt, eller kallt, och sen så SPÖREGNADE det. Mycket trevligt! Jag som trodde jag hade gjort bort förkylningen, nu blev det säkert bara värre... Kände mig pigg i kroppen och så, men nu pratar jag ju som jag vet inte vad. Jag har också gjort mina typ två dåligaste vägval i hela livet. Det var också mycket trevligt. Aja, snart är den här dagen över och ny tävling nästa helg! Då ni! ^^ Urs vad kallt det va när man kom imål. Vädret slog nästan Italien, fast det var snäppet värre. ... Och det här gör vi frivilligt? Måste ju vara galen.

Tycker synd om Vännäs OK, dom får alltid ordna tävlingar i regn.

Ikväll ska jag ta det lugnt och bli frisk. Se på friidrotts VM :)

Hade bra

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Vad kan det vara för vägval som är så fruktansvärda? :O

2009-08-16 @ 23:46:29
URL: http://bullshitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0