Göteborg

Hemma från göteborg nu. Har haft det jättebra med snälla personer som tagit väl hand om mig. Här kommer bilder i massor.


Johan leker tittut.
Vi började med att åka natttåg från Umeå till Göteborg. Sen vart det buss till träning. Mycket buss har vi åkt!

Sedan vart det buss igen till ungdomens 10 -mila. Växlingen.

Johan växlar över till mig som sprang 9onde sträckan av 10. 6,9km lång.

Johan trött efter sin sträcka. Isak.
Just nu bommar jag säkert bort mig i skogen. Men snart så hittar jag tillbaka igen.

Efter stafetten så sprang vi en till tävling, medeldistans, kl 14.49 startade jag så inte så mycket vila där imellan!
Sen åt vi middag på tävlingsplatsen och sen bar det av till en klubblokal där vi sov de två sista nätterna.


Jonas taggar Liseberg.
Nästa dag, efter en morgon med träning, bar det av till Liseberg med buss.

Johan är också glad :)

Jag är övertaggad.

Olov var mindre taggad...?

Tina, Jag och Johanna åker uppskjutet! Läskigt värre, men också roligt :D

Isak och Johan ser dödsrädda ut! ...lr?

Vi köar till Balder :)

Isak visar sitt starke jag.

Vi satsar på stort och försöker på oss en Toblerone vinst och...

... Vi VINNER! Två stycken! Vi spelar två gånger och vinner två gånger :) Första gången på Johans nummer, och andra gången på mitt nummer. Vi är bra!

Jag, Isak, Johan, Björn, Tina och Johanna. Glada vinnare!

Isak & Johanna.
Sen en till träning dagen därpå, och sen tåg hem till Umeå!
Mycket kort har vi också spelat... Jag vann för det mesta! (säger vi som)

Jag verkar ha väldigt kul ^^

Pokerface

...

... Kan ni förstå att dom var svåra att slå!?

Jag åkte ut först så fick nöja mig med tetris...

Sen så efter några timmar så var vi hemma igen. :) Trevlig resa har jag iaf haft :D 

REBECCA HAR ÅKT TILL SPANIEN. Den underbara galningen. Hon kan ju hitta på de mest otroligaste sakerna. Jag är avundsjuk. Två veckor bara så där! Lyx.

Nu ska jag sova. Nolia imorgon med Sanna efter jobb :)

Abrazos, sov gott!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0