Dormir

Jag borde verkligen gå och sova nu!! Men är inte så trött. Somnade på bussen på vägen hem och så nu är jag pigg.

Om 5 minuter ska jag sova! Det är ju skola imorgon. Plus att vi inte har fått våra skåp än, så man måste gå omkring att bära på allt hela dagen vilket är extra uttmattande. Betyder att jag borde sova minst en timme extra.

Imorgon har jag först Arrko, arrengemang och komposition, sedan ellva tid (klasstid), despues ensemble, sen piano och sen naturkunskap B. Det blir säkert roligt.

Abrazos


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag kunde heller inte sova igår! Var aspigg.



Hoppas du kunde somna fint iaf.

Jo spanska är asbra, men aja,jag förstår ju tyska iaf. Jag har ju hela framtiden på mig att lära mig spanska :) :)

2009-08-25 @ 08:07:53
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0