Blue Water High

Sista avsnittet av Blue Water High imorse. Serien som visas i slutet på sommarlovsmorgon, ni vet dom som brukar vara på engelska och lite bättre och även för "vuxa barn". Iaf så har jag varit besatt i sommar. Blue Water High es muy grejto :)

Idag så vet jag inte vad som händer, har inte blivigt av med förkylningen än så ska väl vila och hoppas på att bli bättre. Någon som har något bra förslag på vad man kan göra för att bli frisk? Typ äta något speciellt? Jag vill så gärna bli helt frisk inför helgens Lång DM i vännäs. Även fast det bara är jag anmäld hitills i min klass!... :/ Hoppas vi blir fler.... Hanna? ;D

Jag saknar Rebecca som ligger på någon strand i Spanien. Lyllosten.

Abrazos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0