Åh vi älskar hockey

Idag har det varit en fullspäckad dag. Först lektion 08.25 med blablablahans. Kan han inte berätta liiite saktare och i lite mindre tonlägen? Var segt... men sen var det sceniska projektet. Jag tror att det här kommer bli jättebra, jag taggar! Den måste ni alla komma och se sen, tror den blir i början av November, Dans3orna och Musik3orna.
Sen lunch och despues kör. Vi ska ju vara med i Hockeymusikalen, Penalty Killers (?), kom och se den! Kl 15.00 det är gratis! Nu på lördag. Det är jättebra låtar med... Men det ska nog bli kul. En sak som jag inte är så pepp på är deremot rep både torsdag och fredag kl 17-22. Trött kommer jag bli.



Sedan hade vi PA100, känns lite svårt med vilket perspektiv man ska se sitt arbete ifrån, och vilka frågeställningar man ska ha tycker jag. Men det ska väl fungera tillslut. Om man ska göra en hemsida... vad ska man ha för frågeställningar då? Hur man gör den? Och hur man designar en eller? Jag är lost.

Efter det var det första Spanska steg 5 lektionen. Läskigt värre! Vi var bara 4 där, men troligtvis blir vi 5 st. Jag har typ glömmt all spanska känns det som. Var helt borta idag.

Kom hem kl 16.40 och städade mitt skrivbord. Läste spanska läxa, skrev loggbok för Sceniska. Åt middag. Fortsatte med spanska läxan som jag inte riktigt fattade första gången jag läste texten och klurade lite på PA100, sov 20 mintuer, gick omrking och nynnade "åh vi älskar hockey".

Nu ska jag snart sova.

Abrazos

Kommentarer
Postat av: F

Ooh jag kommer på den som är i november :D :D säg till exakt sen när det är :D



men vi ska ha riktig musik sen :D det var bara igår det var så där tråkigt.

2009-09-01 @ 08:26:40
Postat av: samira

Vad ska hemsidan handla om? :)

Håller med om spanskan - allt verkar försvinna under sommaren :O

2009-09-22 @ 00:53:29
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0