Hallelåjah

Gud, jag skriver aldrig här! Har inte tid plus att jag inte orkar. Jag har inte orkat göra något skolarbete på typ en hel vecka. Förstår inte vad som är med mig, jag behööööver lov!!

I helgen så var vi hos Hanna och såg 7 filmer!! :O 7!!! Och alla musikaler... Vi såg:

Moulin Rouge
Fame
High School Musical
Hairspray
Phantom of the Opera
Sound of Music
och Grease.

Förstår inte att vi orkade. Men trevligt var det iaf... Det är till ett arbete om Musikalfilmer till Kulturhistorian, heelt nördiga är vi inte som tur är :) Btw så åt vi extremt mkt också.

I söndags så sovde jag hos Rebecca. Har inte träffat min superduperbästastepolare på flera månader, förutom kortkorta stunder i bussen så det var underbart. Fick veta en hel del intresanta saker som hänt, vad hemskt att jag bara varit helt utanför allt det hära. Vi måste träffas mera! Förlåt, det är jag som är upptagen hela tiden.

Hade träning idag, med tårtkalas efteråt då vi firade en av mina tränare som fyller 50 imorgon. Grattis! :) Imorgon blir det Volleyboll och sovmorgon och simmning och sång som jag typ har tappat mina papper till. Inte alls bra! Jag brukar aldrig vara slarvig :/

Jag längtar tills imorgon, en kul dag då vi slutar sent men då ska jag träffa sanna och sen så äre LOV :D Vilket betyder HEMAVAN! Fast jag blir ju typ själv med kusinen och elina, men aja. Det blir säkert kul. Bara vi inte ska till någon skidtävling nära Norge i slutet av lovet! Det orkar jag inte med!!

"Meant ter turn him into a pig, but I suppose he was so much like a pig anyway there wasn't much left ter do."
- Hagrid, Harry Potter and the Philospher's stone. (HAHAHA)

Abrazos, glad påsk :D

Kommentarer
Postat av: rebecca

Vad söt du e på bildeN :)



ja underbara du, härligt det var att träffas igen!!!!



Alltså alla musikaler, nu är ni ju proffs kring detta ämne juee ;)

2009-04-08 @ 00:04:53
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: r

OJOJIOj= Jag pratade med friiiiitz ;D

2009-04-08 @ 12:13:17
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0