Una semana entera desde la ultima vez

Så då har en till vecka gått. Har fått mer och mer plugg och nu känns det som om jag inte kommer kunna göra något annat än dessa dos cosas. Träning, plugg, träning, plugg, träning, plugg. Tvåan kommer bli jobbig för mig ^^ Måste bli bättre på plugga intensift, jag är helt slut sedan nian typ. Orkar bara inte ta tag i det.


Jag dom kommande veckorna.


I veckan så har jag kännt mig som den dummaste människan i el todo mundo. Jag har tom varit den dummaste människan i el todo mundo. Sådeså. Inte okej Sanna.

Dans idag. Det var roligt men sjukt svårt. Eller vet inte om det var så otroligt svåra steg, bara hängde inte alls med, såg inte så mkt... synd att man inte vart längre... och sen så gick det lite fort. Men det blir väl lite utmaning så det blir perfekt tror jag. Och nu så sitter jag här och har tråkigt. Borde spela piano eller plugga spanska eller nått annat, men vill inte göra det på en fredag kväll!! Vill se vänner, men då får jag typ dåligt samvete för att jag borde plugga istället. Snälla hjälp mig någon! Näe, nu ser jag vänner iaf, så jag blir lite gladare :)

"Oh, of course," said Ron, clapping a hand to his forehead.
"I forgot we'll be hunting down Voldemort in a mobile library."

- Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, joo den var god! Ehm, skulle du kunna typ skriva SannaR eller något för jag vet aldrig vem som är vem när ni kommenterar! (på min blogg alltså :P) Ooh, vad dansar du?

Ja vi måste träffas snart, om det nu var du som skrev det :P hehe men jag vill iaf träffa dig snart :D

2008-09-05 @ 21:44:19
Postat av: G.

Det gick säkert bra på dansen! :) Såhär i efterhand känns det så mycket bättre att jag valde jazz för nybörjare istället och inte musikal, jag hade nog avlidit :P

2008-09-05 @ 23:41:14
Postat av: Fanny

Thanks!

Åh vad roligt med musikal..:D dansar du på Balettakademin eller Dansskolan?? Jag dansar Jazz, Dancehall och 2ggr modern, en med skolan och en kvällskurs! Jazzen är också med skolan..

Men vi kan ju bestämma någon helg eller såe :D

2008-09-06 @ 17:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0