Una fin de semana estúpendo

Spelning tillsammans med gatumusikant gruppen plus Oskar igår kväll. Det var muy divertido. Jag fick skriva autografer :S Det var nästan det mest konstiga jag har varit med om, men lite kul... Sen så fick vi tre hundra kronor var, för inte ens tjugo minuter, eller fyra låtar körde vi. Fatta den timlönen, typ 900kr /h. Så det var muy divertido.

Sen så blev det kul hos Rebbebset med översovning ^^ Och nu har det varit tävling. Den gick lite mindre bra än resten av helgen, men allt kan ju inte gå på topp.

Speckad vecka som kommer, typ en massa redovisningar, och massa kvällsaktiviteter. Hur tänker skolan när dom kommer hålla kvar oss till Halv ellva på kvällen!? typ två dagar i rad också. Då brukar jag ju sova redan :] Jag kommer inte ha mkt tid att plugga den här veckan, typ imorgon och på torsdag. Jag behöver ALLA DAGAR! Det har typ inte ens gått en månad av skolan, och jag är redan stressad. Det bådar inte gått. Haha. Plus att jag kommer missa sista deltävlingen i sprint-cupen på tisdag bara för att vi ska gå och se Trollflöjten med skolan, som är 3½ timmar! Så kommer typ tappa min tredje-placering. :(


Tua - Hemavan sommaren 08

Nu börjar jag med mina favoritcitat ifrån Deathly Hallows. Jag blir helt till mig när jag läser det här, typ ryser:

"I shall attend to the boy in person. There have been too many mistakes where Harry Potter is concerned. Some of them have been my own. That Potter lives is due more to my errors, than to his triumphs... I have been careless, and so have been thwarted by luck and chance, those wreckers of all but the best laid plans. But I know better now. I understand those things that I did not understand before. I must be the one to kill Harry Potter, and I shall be."
- Voldemort, Harry Potter and the Deatlhy hallows.

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag kan berätta om känslan senare .. det är svårt att förklara!!

2008-09-16 @ 12:16:26
URL: http://fabulousfay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0