One Tree Hill

Ah jag har saknat det!!! Så sjukligt bra, jo det är helt klart lika bra som vänner har jag kommit fram till. Es maravillosa. Och jag älskar Kate Voegele eller Mia hennes röst är härlig! Åh vill bara se mer och mer, jag längtar tills la proxima söndag!!!

One Tree Hill S5E09 Kate Voegele - Wish You Were




Tävling idag som var skojjig. Gick helt okej faktiskt :) Nu ska jag lägga in alla hennes låtar till Iphonen, och föresten såg ni att Brook har en iphone?!! Haha.


"Death's got an Invisibility Cloak?" Harry interrupted again.

"So he can sneak up on people," said Ron. "Sometimes he gets bored running at them, flapping his arms and shrieking ..."
- Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos


Kommentarer
Postat av: Fanny

Shit det är ju farligt att gå in på din blogg.. känns som du kommer spoila vilken sekund som helst.. Anyway, visst vet du att de visar säsong 6 i USA :D

2008-09-09 @ 20:14:42
URL: http://fabulousfay.blogg.se/
Postat av: Fanny

nej jag ser inte på säsong 5, jag väntar till jag kan köpa boxen. Det borde bli snart för den finns jue i USA :D

2008-09-10 @ 08:17:23
URL: http://fabulousfay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0