fyrahundranittiofjärde dagen

Så lång tid tog det.

Den här veckan har varit hemsk, bäst och massa med mittimellan också. Hemskt krävande på alla sätt och vis. Känslomässigt har jag varit som värsta jag vet inte vad som bara kunnat bryta ihop när som helst. Men tack vare Hanna har jag hållit ihop :D Jag hade inte klarat mig utan dig!!

Måndag: Hände inget särskillt tror jag, det känns så länge sedan kommer inte ihåg något av dagen. Eller just det, vi hade spanska redovisning och fick MVG :D Det var duktigt av oss!
Tisdag: Svenskaredovisning med två icke närvarande. Pratade fem minuter längre än vad man skulle, men det gick väl okej. Sen på kvällen var det 3½ timmars Opera; Trollflöjten. Jag förstod verkligen inte mycket. Det blev inte bättre av att ett naket barn sprang in och ut på scenen hela tiden. Sen så råkade jag somna också. Haha. Inte bra. Kom hem kl ellva på kvällen och kunde inte sova. Vad är det för fel på mig egentligen?
Onsdag: Sånglektion, fick en ny låt, I wish. Det blir skojsigt. På eftermiddagen hade vi Skolorientering, tog alla 37 kontroller på en timme, så nu är jag lovad ett mvg i hela kursen. Men så blir det nog inte, för läraren kan ju inte göra så :P Haha, Sen på kvällen var det insparksdisco för ettorna. Oj vad dom gick in för det, det var kul. Duktiga var dom också. :) Kom hem typ kl tio på kvällen så hann bara lägga mig och sova.
Torsdag: Slapp dag med först kör, sen ellva och sen ensemble. Och åh vad det är irriterande att spela i baktakt en hel låt.  Vill bara spela raka fjärdedelar. Sen så cyklade vi i aktuttempo till SF och såg Freedom Writers. Den var bra. Hade inga förhoppningar på den så då blev den ännu bättre. Kunde inte jobba något skoljobb på hela kvällen för att jag bara gick omkring och grät typ. Det var jättekonstigt. Så en helt bortslösad kväll. Det enda vettiga jag gjorde var att hitta en Harry Potter -chat på spanska. Det var muy muy divertido. Även fast jag fattade nada.
Fredag, idag: Jag lovar att jag aldrig har varit så nervös i hela mitt liv. Det var hemskt. Men det gick tillslut. Nu känns det bättre än på såå länge :D Sen så har Hermione Granger sin födelsedag idag. GRATTIS. Måste baka tårta eller nått och fira. Gud jag är nördig. Haha. Sen dans där jag hade nollkoll på allt. Och då ska man visa upp två och två inför alla. Helt sjukt dåligt det gick. Nu ska jag städa och tråka/lata mig igenom kvällen. Kanske ladda ner nån bra film, någon som vet någon? 

Grattis! xD
























"Dying? Not at all," said Sirius.
"Quicker and easier than falling asleep."
- Sirius Black, Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag förstår precis!!

Du är min STORA idol

2008-09-19 @ 23:26:00
URL: http://fabulousfay.blogg.se/
Postat av: HannaBanana

Jag är imponerad Sanna..

I´m with you <3

2008-09-20 @ 13:27:18
Postat av: G.

Hahah okej, det är bra det. Vi får väl tokskvala och prata på under middagen istället :D

2008-09-24 @ 22:08:30
Postat av: Fanny

nu var det väääldigt länge sen du skrev..

skriv mer :D jag vill höra om ditt liv!! thihi

2008-10-03 @ 09:44:31
URL: http://fabulousfay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0