Dagen då jorden inte gick under

...Började med promenad till Gammlia med goda vänner. Sen så blev det treornas lekar. Dom vanliga... chicken in the henhouse hur det nu stavas, suck and blow och typ någon annan typ. Vi var sämst på suck and blow, kortet han inte äns komma till mig! yeey ^^ Sen blev det gammeldans. Muy interesante, haha, men det var faktiskt ganska kul. Men blev lite förvånad när osten, thomas Olsson bjöd upp mig!! :O Det var lite läskit att dansa med honom, men han började prata om improvisation och bluesskalan efter ett tag då blev det lugnare. Haha. Ganska modigt av honom att bjuda upp sina elever, skulle aldrig jag våga.

Sen så blev det mat och sen en kort stund på stan med Jennifer innan det blev rep med las personas de gatumusikanter. Faktiskt roligt att köra låtarna igen. Alla måste komma på ålidhemsfestivalen på lördag, för då spelar vi ^^ Utan eller med ett instrument, får väl se ;) Man får iaf pengar vilket blir muy najso. Fast hur mkt vet vi inte :S Hur mkt brukar man få? någon? 

Idag kom också kläderna ifrån noname. Orienteringskläderna, dom var snygga!! Tightsen var sjukt sköna, så jag hoppas på att vi skiter i Trimtex och kör på Noname istället. Plus att Noname var billigare. 

Nu måste jag plugga en massa. Men vet inte riktigt vad jag ska börja med, Historia eller svenska, eller köra piano där jag har typ tusen olika läxor.
Tycker synd om Hanna som är sjuk, krya på dig!!

"And the rumours that he keeps being sighted abroad?" asked Lee.

"Well who wouldn't want a nice little holiday after all the hard work he's been putting?" asked Fred.
- Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos


Kommentarer
Postat av: sjuklingen

Jag överlever! :) Om inte.. så dör jag nog bara för att jag är så uttråkad! :]

2008-09-11 @ 17:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0