Tjocksockar


Una fin de semana buena. I fredags så gjorde jag typ ingenting förutom att jag satt uppe till kl två på natten. Det var kanske inte så smart för att nu har jag typ vänt mycket på dygnet. Ajaj. Igår var det klubbmästerskap, Mamma vann över mig med 20 skunder! Det var lite typiskt, hade gärna vunnit, var så länge sen, haha. Sen så blev det grillande hamburgare med klubben och testning av storlekar till dom nya dräkerna! Jag är sjukt peppad på dom. Hoppas att dom blir bra :) Efter det fick jag skjuts av mormor in till stöcke. Tack! :) Jag är ganska less på att cykla den vägen ^^.  Hur som helst så gick vi över till Johanna där det var partaj! 50 års kalas så det bara skrek om det. Mat i massor var det. Haha.

Det har kommit värsta nya hp garnet. Jag vet, jag är lite föör nördig, men jag skulle göra vad som helst för att få dom! Och tjocksockarna. Jag älskar tjocksockar btw, har jag aldrig gjort förut, men nu när jag inte har några skor (nästan iaf) så är det bäst. Tjocksockar är underskattat, dom är sköna och man behöver inte frysa om fötterna ;) Om någon hittar det hära garnet, köp till mig!!! Jag betalar!


Harrys Garn och Harrys Socke som förlaget tyckte skulle passa honom. Inte den snyggaste men ändå vill ha!


Rons Garn och Socke, ser sjukt varma ut! Gryffindors färger :D

Tonks färger.... Ser söta ut, och mest jag ^^ haha, JAG VILL HA. Önskar mig när jag fyller år*



För övrigt så längtar jag tills el inverano, vill åka slalom!! Och vanliga skidor också, men det kommer jag inte ha tid med någon gång typ, om inte på torsdagar om jag skippar den hära extra träningen och kör skidor då. Det är iaf härligt med skidor :)



  

SÖT

"COWARD!"
- McGonagall to Snape, Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos, sov gott :) Ledig imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0