Snowie

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt HA HA.
Nu blir det vinter, nu blir det vinter som vi har önskat HURRA. and so on...

Det blir bara finare och finare ute efter varje gång jag tittar ut genom fönstret. Mysigt.
Igår var jag och simmade med Sanna, simmade 56 längder, så visst blir det nästan 1,5km? Någon som är snabb på huvudräkning? Eller blir det inte det Fanny? Jag har typ lite träningsverk, det är härligt, har inte haft det på jättelänge! Det kanske också kan bero på att jag sov i en hård soffa innat men vi säger att det var simmningen. Då känns det bättre.

Var hela kvällen och Natten i Bönhuset i Stöcke. Var prinsessa, bilder kan komma om rebecca eller någon skickar ;) Iaf så var det jättekul. Trevliga nya personer. Och Gammla :) Vi alla blev typ som små barn igen, speciellt Jojje och Rebecca! Ni blir nog en fin familj tror jag. Jag sovde inte så jättemkt, sov menade jag, orkade inte sudda, haha. Typ från kl tre till kl 8a, 5 timmar. Var tydligen mycket jämfört med alla andra som for hem för att sova nu på morgonen typ. Jag for hem och gjorde skola. Har börjat på en uppgift om Frankenstein, men den är ju typ svår. Och sen så har jag gjort några spanska upgifter, men läste på Fronter nu att man typ inte ska göra alla uppgifter till kapitlet utan bara typ glosorna, läsa texten, hörövningen och några utryck? Eller? Men iaf så har jag gjort dom första uppgifterna ändå nu.

Två nya bilder ifrån HBP har kommit nu :)


Alltså jag dör av längtan, jag vill veta hur den hära påhittade scenen vid kråkboet ska bli. På trailern brinner ju hela huset. (Kan man kalla det hus? Ett mysigt hus iaf ) Den här bilden måste ju vara därifrån.

Jag fattar inte riktigt vad McGonagall håller på med men det blir nog en bra scen :P

Luna dancing alone, waving her arms around her head like someone attempting to beat off midges.
"Vy is she doing that?" asked Krum.
"Probably trying to get rid of a Wrackspurt", said Harry, who recognized the symptoms.
- Harry Potter and the Deathly Hallows.

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Hermione och Ron har ju på sig samma kläder som i den bilden när de står i Gryffindors sällskapsrum och ser värsta oroade ut. Det är nog säkert den när Dödsätarna attackerar Hogwarts, för Harry är ju inte med i bilden tänkte jag.

2008-10-31 @ 19:06:07
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: G.

DUUUUUUUUUUDE. När skulle engelskan och historian in?

2008-10-31 @ 21:37:53
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0