Slappelislapp

Jag är jättetrött! Somnade på bussen fast jag satt bredvid Oskar och Jojje. Det är inte okej. Pinsamt vart det också när jag vaknade. Vet inte ens hur länge jag sov, hoppas att det inte var länge iaf! Fick lov att ställa väckarklocka efter stöcke, så att jag var säker på att jag inte skulle missa Strömbäck. Haha. Sen när jag kom hem så lyste det och typ elinas läxböcker låg framme, det var precis som om alla var hemma. Men det var ingen bil hemma! Och Ingen var hemma! Det var svinläskit! Var som om alla hade bara lämnat huset i panik och flytt. Och dum som jag är så tänkte jag inte på att jag kunde ringa någon av dom, så jag gick om kring och tänkte en massa o-troliga tankar som kunde ha inträffat. Men sen när jag kom på att jag kunde ringa mamma så blev det lugnare. Dom hade bara farit och hämtat pappa ;)

Gissa vad jag gjorde i lördagskväll? Räknade Matte... Fast det är inte så hemskt som det låter, jag hjälpte bara Sanna att förstå :) ... Som hade prov idag! Hoppas att det gick bra för dig :D
Och gissa vad jag gjorde i söndags? Jag orienterade i en ca en mil. Det var jobbigt. Brukar inte få tärningsverk när jag springer bara, men nu har jag det.

Imorgon så är det himla konsert som jag inte alls är taggad på :/ Kan knappt det jag ska spela, så har lite smått med panik men samtidigt så vill jag inte öva! Det är synd att jag måste göra det, för annars hade jag typ inte haft något att göra! Förutom Matte och lite spanska då. Plus Piano i massor men det räknas som inte.

Historian var inte till idag, utan nu blir det tills efter lovet! Då har man ju mera press på sig, jag hade ändå gärna gjort bort den idag.

Jag sjunger Beaty and the Beast på sången :) Måste ladda ner filmen!


"I know mate, so it's now or never isn't it?"
- Ron, Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahahah är sovarN på bussen! :D

åå skönheten o odjuret, fast den e ganska läskig :P

2008-10-20 @ 19:28:39
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0