preguntas

Okej, jag har sjukt tråkig och vill inte sova än, för då kan jag inte ta vara på sovmorgonen imorgon :) Jipii! Så jag snor dom hära av gustav, kan aldrig vara fel att lära sig lite mer om sig själv...

HUR

Svarar du i telefonen: "Hej det är Sanna!"
Gör du när du är kär i fel person: Kämpar med varje dag som kommer, försöker glömma, försöker ta nya tag. Och försöker vara den glada jag :)
Tycker du om gul-bil-leken: Näe, det gör ju ont ^^
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Tre enkronor.
Mycket är klockan: 23.20
Många kontakter har du på msn: 194 :O Några är fransmän och jag har NO idea hur dom har hittat mig!!
Spenderar du en regnig dag bäst: Choklad och Harry Potter i massvis :) + vänner!

VEM

Pratar du med på msn just nu? Rebebbset.
Pussade dig senast? Det kan jag inte säga för då blir det dålig stämmning här ^^ Och lite pinsamt.
Vill du kasta en sten i huvudet på? Voldie!
Saknar du mest just nu? Sommaren/hösten för ett årsen!
Är din bästa vän av samma kön? Rebebbset och Sanna och Fanny och Hanna och Jennifer
Är din bästa vän av motsatta kön? Oskar, du fattar inte hur tur jag har att du är du och inte någon annan!
Är ditt 10:e sms ifrån? Nu är det ju så att jag har en Iphone ^^ så det är lite svårt att se vem det 10onde kom ifrån ^^ Men det var antingen Rebecca eller Oskar.
Ska du träffa imorgon? Affärsmänniskor. Ska köpa present till Elina som fyller år :P
Umgicks du med senast? Rebecca, om man inte räknar mamma eller pappa eller Elina eller Morfar ^^
Sov du med senast? Rebecca faktiskt ^^ Skavfötter är bäst!
Festade du med senast? jadu...?

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: Ja, men bara tre meter eller nått. Det är ju livsfarligt!
Gråtit en hel natt: Ja, nära till iaf.
Åkt vattenskidor: Nej :/
Åkt rullstol: Ja, testat på nolia. Haha
Gjort en bakåtkullerbytta: Oja, har ju vart gymnast!
Köpt lösgodis för över 50 kr: Inte själv tror jag...
Haft träningsvärk: Oja där med.
Önskat att du var det andra könet: Nej
Velat vara ett djur: Ja :] Fast inte mer än människa då!
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Haha näe.
Tycker Harry Potter är bra: JA JA JA JA JA JA JA!!
Hatat choklad: Aldrig!

VEM

Är i rummet med dig? Nadie.
Fick du senast sms av? Oskar
Tänker du på nu? En massa olika säger vi som.
Pratade du senast i telefon med? Sanna.
Hus var du senast i: Ja, mitt eget men rebeccas kommer på andra plats.
Sa du senast "jag älskar dej" till: Tuis!
Önskar du var med dig nu?: Någon kulig :] Och sanna och Fanny!
Är din favoritsläkting?: Alla är bäst! Men Morfar är oslagbar på allt.
I din skola går dig mest på nerverna: Kan man ju inte säga, den kan ju bli ledsen!

VAR

Går du skolan? Midgård.
Är din telefon? Bredvid mig.
är din mamma? I deras sovrum.
Sover du? Uppe vid taket i mitt rum.
Handlar du mest? hm, små kolor i kafeterian måste det nog bli.
Fick du tag i tröjan du har på dig: Stadium, 700kr, ruskit dyrt.
Åkte du senast bil? Från Stöcke till hem.
I ditt rum är du? Ingenstans... sitter vid datorn som inte är där inne ;/

VAD

Åt du senast? Morfars hembakade mjukkaka, alltså mjukt tunnbröd. Sjukaste gott!
Drack du senast: Ett glas mjölk :)
Är det för färg på dina byxor? Mörkblå.
närmaste saken som är blå ? Mina byxor.
Gillar du mest med skolan? Alla underbara männish som man får träffa varje dag!!
Har du på fötterna: Först vanliga sockar med en söt anka på, och sen.... TJOCKSOCKAR!
Är din favorit färg: Blå och röd.
Vilken film såg du senast: Såg lite av den dära som jag inte kommer ihåg vad den hette. Men vi såg den på skolan med Jennifers dator iaf :P
Hör du just nu? Datorns lilla supermotor!

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i en annan säng: Oja.
Hånglat på en bio: Nopenope.
Tyckt att din kusin är het? Näe.
Sovit naken: Det har jag säkert gjort?
Kört över hastighetsgränsen? Nej!
Målat om ditt rum? Näe, men tapetserat ;)
Dansat framför en spegel: Haha, ja det här vart pinsamt! =]
Fått hicka: Ja. Men då kör man Hickan och Jag storyn och den försvinner :)
Stulit pengar från en kompis: Nej.
Hoppat i en bil med folk du just träffat: Ja... Galen Hiphoppare som körde som jag vet inte vad, var svinrädd!
Varit i slagsmål? Med kuddar och Elina? så ja.
Smugit ur ditt hus: Ja, för att prata i telefon.
Haft känslor för någon som inte känt detsamma: Det kan man nog säga ja...
Hånglat med en främling: Nej.
Älskat eller saknat någon? Båda två, alltid.


Så nu vet ni det ^^


Mrs Weasley frågar om Ron kan städa sitt rum... Och han svarar:

"And are they getting married in my bedroom?" asked Ron furiously. "No! So why in the name of Merlin's saggy left-..."

-Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Reeeb

Naw finfint :)

HAHA "åkt bil med en galen hiphoppare" xD hahaha stackare...

du e då en ängel, aldrig kört för fort själv, hehe själv kör jag alltid för fort med min moppe..:/



2008-10-13 @ 21:04:33
Postat av: Ulf

ville bara inflika att jag tycker frågorna och svaren var väldigt underhållande att läsa =) (tummen upp!)nästan så man borde svara på dem sjlv :P

2008-10-18 @ 00:52:07
Postat av: Sanna

Till ulf :P

Haha vad bra att du tyckte det! :P Ja gör det, jag lärde mig typ mycket av dom!

2008-10-18 @ 13:51:41
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0