Pics.

Hahaha jag har hittat dom mest otroliga bilderna!! Fick rebeccas minneskort på bussen (Av simon, så nu har jag det rebecca :D). Och där kan man verkligen hitta grejer.

Jag blir alltid finast på kort jag vet!


Sexan i Ryssland, Jag, Rebecca och Oskar.

Simon, Jimmy, Oskar, brännboll i sexan. Vad är Oskar utklädd till??

Johan A. HAHA :D

Gissa vem som är jag! ;)

-Vad håller jag på med?? Okej, inte så gammal bild, men ändå helt weird på mig. Simon ser ut att vara inne i värsta förklaringen :P

Skrattfnatt

Adventures xD


geekgeekgeekgeek. Men den var god eller hur rebebbset! :D Fatta vad mycket vi har gjort här i livet! xD

Tack och hej för mig, leverpastej! ... Som sagt, alltid snyggast!

Åh, jag blev utmanad av Gustav. Så antar att jag måste göra dom hära frågorna. Vart får du tag på alla egentligen?

DIREKT NÄR DU LÄSER DETTA ÄR DU UTMANAD:
25 frågor om dig själv.

1. Röker du? Åneh.
2. Snusar du? Åneh.
3. Skolkar du? Ånej.
4. Gör du frukosten själv? Sisi.
5. Har du suttit i rätten? Nej.
6. Har du slagit ner någon? Nej, det tror jag inte, skulle aldrig få ner någon heller om jag försökte, är så fruktansvärt klen i armarna!
7. Har du pussat någon av samma kön? Ja.
8. Har du varit på strippklubb? HahHaha nej.
9. Vad gör du när du blöder näsblod? Det gjorde jag typ mycket förut. Så jag lägger mig ner, tar papper i näsan, och håller där uppe på näsan xD
10. När grät du sist? Det var typ, jag vet inte riktigt. Inte så länge sedan iaf. Det var i fredags.
11. Har du solglasögon? Näe, har ju vanliga glasögon så då har jag inte kunnat haft några...
12. Vem pussade du senast? .... den hära jobbiga frågan igen. Fast jag har kommit på att den senaste jag pussade var Tua :D så de så!
13. Vem kramade du senast? Tua, helt klart.
14. Vad heter ditt hårspray du använder? Sunsilk någonting. Men använder det inte så offta...
15. Vad älskar du? Massvis med saker. REBECCA, SANNA, MAMMA, PAPPA, HANNA, OSKAR, JENNIFER, FANNY, ELINA, TUA... ja, alla mina koompisar osv. Sedan att sjunga, skratta (härmar Gustav). Och HARRY POTTER. m.m
16. Vilken färg har du på tröjan? Vit med mussepigg och mimmi som pussas ^^
17. Känner du någon som heter Niklas? Min Storkusin ;)
18. Har du bärbar data? Räknas Pappas?
19. När hade du sex senast? Det var nog i mitt tidigare liv som Crumple-Horned Snorkack  (på svenska?) typ xD
20. Är du kär i någon? ..
21. Vem är din bästa vän? Har bara många Bästa vänner.
22. Singel eller förhållande? Singen ahora.
23. Det värsta du vet? Död, krig, orättvisor, problem som jag själv inte kan göra någonting åt. När mis amigas inte mår bra.
24. Är du en player? Nja, så ser jag inte riktigt på mig.
25. Är du blyg? Lite kanske ;]


Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHA :D åååå söt pics! Minnen minnen!

Men alltså den där bilden på dig, mig o oskar från ryssland måste du ha själv, för den har jag aldrig sett jue. Isåfall får du skicka :D

Sötsanna du blir alltid söt på bild :)

2008-10-20 @ 21:41:08
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Fanny

hahahahaha shit vad roliga bilder..

jag chansar på att du är hon i rosa keps som sitter bredvid pingvinen :P

Siri sitter längst ut vänster och på andra sidan av pingvinen sitter SannaE :) hihi har jag rätt??

Det ser verkligen inte ut som simon på kortet vid elden :P

2008-10-20 @ 22:41:49
URL: http://fabulousfay.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha jag är elit på att lista ut vilka folk är på bilder!!

Jag tänker då inte bli utmanad ;)

2008-10-21 @ 12:05:47
URL: http://fabulousfay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0