One Tree Hill.

Jag taggar OTH om 50 minutros! :D Har typ längtat hela veckan. Det blir niice! Sen så har jag typ nystädat rum så det är värsta mys där. Ska nog sätta mig och läsa en massa böcker. Och sticka xD Haha, känner mig som värsta farmorn eller nått, men det är ganska härligt. Man får mycket tid till att tänka. Vilket är bra träning för mig ^^. Jag har ett chokladljus så det börjar lukta hur gott som helst i hela rummet om man tänder det. Haha. Åh, jag är utråkad, förlåt. Borde skriva om mer intresanta saker. Typ som om igår...

For till Rebebbset och lagade mat åt oss. Hamburgesas! Det blev väl gott säger vi, haha. Sen så blev vi upphämtade av simon, alltså jag kommer aldrig kunna köra bil så där bra! Och vi hämtade Fanny, det var det bästa med hela kvällen/natten, att du var där! Saknat dig mktmktmkt! :) Vi såg barnhemmet, som var scaaary, det är nästan lite jobbigt att vara så rädd så att det påverkar en typ hela kvällen. Borde jobba på det. Det var bästa skräckfilmsvädret, det stormade och blåste hur mycket som helst. Stugan var ju typ på en udde. Och vattnet kom ända upp på tomten, på morgonen när vi vaknade hade vägen svämmat över en bit bort. :P
Sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde, eller jo, Fanny for :/ och vi började prata spökhistorier typ, rös. Despues började klockan gå frammåt hur snabbt som helst! Det var läskigt, eftersom att vi nyss pratat om att det är läskigt när klockan börjar gå baklänges i typ filmer, och det hära var ju typ samma sak, nästan iaf. Aja, det var iaf en kul kväll. Och Rebecca du är galen som inte sover någonting alls utan går på promenad och spelar kort hela natten iaf, men jag älskar dig ändå :D

Förlåt.


Det var kul att den var på spanska, så att man kunde lära sig lite, men den var ändå hemsk!

(Ron punching Malfoy in the face and then yelling)
"And that's the second time we've saved your life tonight, you two-faced bastard!"

-Ron, Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer
Postat av: jebbs

Hahaha ja vet Sanna jag är galen! Förlåt, ;)

2008-10-26 @ 20:24:05
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0