One day I'll fly away - today?



I follow the night
Can't stand the light
When will I begin
To live again

One day I'll fly away
Leave all this to yesterday
What more could your love do for me
When will love be through with me

Why live life from dream to dream
And dread the day when dreaming ends



Impro på cafeteria-scenen idag. Läskit. Gick ju lite så där också... Hade ingen medhörning så det var också ännu läskigare. Sen kulturhistoria med typ oförberett prov! :O Nästan iaf, det gick hur som helst dåligt. Sen matte och fattade ingenting av den dära första svåra uppgiften som vi gjorde! Det var helt tommt i huvudet. Sen flöt det på lite mer som det brukar göra, men är fortfarande sur på att jag fattar den dära andra/ fattade. vet inte riktigt om jag skulle fatta den nu för nu är jag ju pigg jämnfört med då. Var verklilgen jättetrött. Kanske inte lika trött som Hanna men ändå superduper trött och orkade inte fokusera på någonting alls. Despues var det Idrott :D :D Lekar med Alva och Loka. Siames-fotbollen var skoj. Jag och Anna-Maria var värsta tajta. Sprang runt och sa Ett två, Ett två, Ett två, i hela leken typ! Men det gjorde susen ;) Nu måste jag öva piano och sen blir det GREYS! Fast tror det blir ett jobbigt avsnitt, det ska ju bli Merdith och McDreamy jue!!
Hade bra, kexchoklá.

SPOILER

HARRY, IF WE DIE FOR THEM I'LL KILL YOU!
- Ron om Malfoy, Crabbe och Goyle. Eller hade Crabbe eller Goyle redan dött då? Aja, Harry Potter and the Deathly Hallows iaf :D

Abrazos

Kommentarer
Postat av: jebbs

Hej! Finfin text. Är det den där låten från Moulin Rough (stavning xS) som du spelat upp fö mig några gånger :) ?

2008-10-22 @ 21:46:45
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0