Lunes

Ledig idag! Härligt!! :D
Så har varit på stan typ hela dagen, eller okej, från kl tolv till 4a, köpt paket till Elina som har födelsedag imorgon. Och sen har jag köpt en tröja och lite små grejor. Var lite ensamt att gå själv, brukar ju alltid ha med mig sanna, eller hon brukar ha med sig mig ^^

Jag har hittat en återförsäljare till Harry Potter Garnen i UMEÅ! Jag är LYCKLIG! Dom kommer att packa upp dom imorgon ^^ men då har jag träning, så får gå dit på onsdag och köpa mig, sen måste jag bara lära mig hur man stickar sockar också. Någon som har ett bra mönster? För jag Måste ha dom! OPALGARN.SE !! 

Nu har jag uppdaterat mitt iTunes, yees! :D så ska uppdatera iphonen också så att alla programen börjar fungera igen. Det bli niice! Sen så har jag lagt in bilder på typ alla låtar jag har på iphonen, det var dryygt!

"You still don't get it, Riddle, do you?"
- Harry, Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Rebbe

Juste kom på på natten på elinas födelsedag att jag glömt gratta..

Ja vet jag ska först designa om min blogg. nu i helgen, lr på lovet så sedan ska jag börja uppdatera ofta :D men alltså jag e inte alltid säker på att jag vill ha en blogg. som e värsta personlig o så,. kan du övertala mig med massa positiva saker..shehe snälla :)

2008-10-16 @ 22:09:30
Postat av: Rebbe

Juste kom på på natten på elinas födelsedag att jag glömt gratta..

Ja vet jag ska först designa om min blogg. nu i helgen, lr på lovet så sedan ska jag börja uppdatera ofta :D men alltså jag e inte alltid säker på att jag vill ha en blogg. som e värsta personlig o så,. kan du övertala mig med massa positiva saker..shehe snälla :)

2008-10-16 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0