Lördag

Ja, okej jag ska vara med Fanny under lovet :D Det blir nice. Och ikväll så ska jag till Holmsund med Rebecca, Fanny och Simon, och en massa fler som jag inte har någon aning om vilka dom är. Vi ska iaf ha filmkväll och käka massa godis. Haha. Idag har jag typ stickat och inge mer. Tråkit. Men taggar ikväll. Nu ska jag cykla till Rebebbset och äta middag eller nått. Hare bra ikv alla ni andra som inte ska till holmsund ikv. Adios


Fatta vad varmt det var där jämfört med nu!


 

(percy) "I was an idiot, I was a pompous prat, I was a- a-' 'Ministry-loving, family-disowning, power-hungry moron,' said Fred. Percy swallowed. 'Yes, I was!'"
-Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0