Leos Lekland

Dit ska jag imorgon! Jag är typ taggad. Ser sjukt kul ut. Egentligen är jag värsta lilla barnet som vill leka hela tiden innerst inne, men brukar inte ta fram den sidan av mig så mycket. Eller jo, i somras lekte jag och Sanna Drottning och betjänt? :S En fick iaf gå och bära upp slöjan som den andra hade på sig, sen så gick vi fram och tillbaka i huset och kände oss kunliga. Det är nog bland det mest konstiga jag har gjort med dig! Skrattar typ ihjäl mig när jag tänker på det. Vi trodde att vi var ensam hemma med Sannas Mamma i göteborg, men sen så kom Sannas mamma ut och sa ba: Anton, är du hemma? Och då svarade han Ja. Då hade vi sprungit runt och lekt typ i hans lägenhet medans han var hemma. Helt sjukt. Och pinsamt. Haha.


Jag ska vara bäst på att leka.

"Wands are only as powerful as the wizards who use them. Some wizards just like to boast that theirs are bigger and and better than other people's"
- Hermione, Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Naw tack Sanna, det var snällt sagt! :D Självklart ska jag inte glömma att ge den till dig ^^

2008-10-28 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0