låångdag.

Det har varit värsta långa dagen känns det som. Kom till skolan kl åtta och hade spanska, sen så hade vi inga mera lektioner förutom workshopen som var intresant :) Och nu så äre lov! Fast jag vet, jag är konstig, är inte så supertaggad. Har ingenting att göra, kommer typ bara ha tråkit och vara för mig själv känns det som. Och är inte så peppad på det, orkar inte vara själv med mig själv. Det blir för mycket tänk då ^^ Nu ska jag iaf läsa ut Hur kär får man bli  av Katarina von Bredow. Den är bra. Sen så blir det Narnia, prince Caspian :D

Estoy aqui. Vänskap mångdubblar gäldjen och delar sorgen.

"Am I too late? Has it started? I only just found out, so I...I..."
- Percy, Harry Potter and the Deathly Hallows. Visste alltid att han skulle komma tillbaka. :)

Abrazos

Kommentarer
Postat av: F

Du ska vara med mig jue :D det är iaf något:P

2008-10-25 @ 11:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0