Hoy

Hade svenska prov idag. Jag känner mig inte som den bästa.... Lite dåligt samvete har jag helt klart! Men jag fick iaf 17,75p av 18. Så är ganska nöjd ändå. Fick Vg på matten, det var typ ett under, det gick så himla dåligt, det coolaste var typ att jag hade typ kunnat fått mvg, om jag bara förklarat hur jag hade kommit fram till att den ena roten var "-3". Men jag visste det ju som bara, då var det svårt att förklara. Aja, det var härligt eftersom att det kändes skit.

Träning idag som var svinsvår! Vi fick ett vitt papper, och i mitten av det var det en triangel - dvs startmärket. Sedan fanns det fyra runda ringar på andra ställen på det helvita papperet. Där satt kontrollerna och dit skulle man ta sig mitt inne i skogen, i kolsvart mörker, min lampa höll på att ta slut på batteri så jag såg ännu mindre, och sen så fanns det ju inte någåt som man kunde läsa in sig på kartan. Så var man borta... då var man borta. Det var läskit typ. Inte min grej det här med kompasriktining ^^

Nu ska jag börja på någon ny bok tror jag :) Undrar vilken det blir... Någon av Katarina Won Bredow tror jag. Har typ tre böcker av henne som jag inte har läst än. Haha det är värt. Aja, sov gott los todos!

"Get back! Get back! She is mine!"
 - Molly Weasley, Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Hahah du fick 0.25 p mer än mig på svenskan, damn you! :P

2008-10-07 @ 22:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0