Harry Potter y Las Reliquias de la Muerte

Konstig rubrik för idag men var bara tvungen att skriva den, för boken är så sjukt extremt bra. Nästan så jag hade kunnat svärt! :O fast bara nästan ^^. Jag har inte läst alla böcker på jorden men jag tror att det är den bästa boken i hela världen. Jag vet - extreemt nördig. Haha.

Idag blev en bra dag också. Den blev super. Sång på morgonen, eller kl halv tolv... första lektionen. Fick sjunga med mikrofon och det var sjukt läskit, kändes som om jag skulle höras i hela skolan. Men iaf så vill hon att jag ska sjunga på solistkonserten! Det är typ det sjukaste jag har hört. Hon vill att JAG ska sjunga, på en konsert! :S :) Det kommer bli intresant kan jag lova.
Sen så hade vi KuHi och fick veta att vi ska lämna in arbetet om en månad minus en dag... = på min födelsedag! :D niceelinice. Det där såg muy raro ut. Efter det var det matte, och jag fattade typ inte ens vad det var som jag räknade ut. Kändes mindre bra och så räknade jag typ tre tal. Inte bra :P Nu måste man ju börja köra seriöst med matten.
Efter det var det idrott; handboll. Värsta skoj, även fast jag bara tycker det roliga är att man får springa fram och tillbaka hela tiden. Skratta på ni, men hur kul är det igentligen att kasta en boll? det är ju springet som gör det roligt :)

Sen dusch och sparkcykel till stan xD och Rebecca åkte bussen - som jag inte träffat på typ ett år kändes det som :D Men på lördag....




Natt OL imorgon. Läntar. Har fått en ny pannlampa som är bäst! Lyser som en bil.


Erkänn att det ser ganska så skoj ut!!

"If you're not in Gryffindor, we'll disown you," said Ron. "But no pressure."
-Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Fanny

Eh bästa boken, harry potter?

NOWAY, Twilight vinner med hästlängder.. OMG visst har du läst dom?? Du måste läsa dom annars, ME LÖÖÖÖÖV :P hahaha

2008-10-09 @ 17:44:03
URL: http://fabulousfay.blogg.se/
Postat av: Rebbe

hahaa vaaa? Vadå sparkcykel till stan?? xD

2008-10-09 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0