Halloween

Spooki, not. Vi har bara fått en knack med Bus eller Godis. Tråkit. Fast ganska skönt också. Så slipper man bli rädd. Ikv har jag typ haft tråkigt. Har suttit och lekt med photoshop, först så försökte jag mig på att få fotomodell-hud. Och sen att göra en bild mer serieteknadlik, och sen har jag gjort någonting helt konstigt. Bilder kommer här. Haha.


Jag var inte så bra på det ^^

... Som ni kanske ser ^^

Var en dålig bild att göra på, ska typ vara så lite färger som möjligt. hehe.

Jag fattar inte vad det är jag har gjort. Haha. Hade tänkt mig någon söt fantasihimmel. Men den blev ju mörk och läskig. Aja.


Okej, jag lägger väl upp en bild på mig i prinsessklänningen här då. Men ingen får skratta xD Eller okej, man får skratta. Det är förståeligt om man vill göra det. Man får inte kolla på ansiktet heller. Sjukt fult. Sen när Rebecca har gett mig alla bilderna kan det komma in fler bilder. Kanske, om man har tur.
 
 
Lets Twist again!              Hjälp, jag blir biten av den sötaste vampys-änglen i världen! :O

"I don't think you're a waste of space."
-Dudley, Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer
Postat av: jebbs

Söt du e! Alltså finfina bilder, den fösta var jättefin! Verkligen jättefin! :) dina ögon lyser, som vanligt!



2008-10-31 @ 23:58:09
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: jebbs

Alltså du med princessklänningen! Alltså ska jag säga. Det fanns så himla många fina bilder på dig, så jag hade svårt att välja vilken, du ska få alla sedan. Hur ska man lyckas få dig att förstå huuuur fin du är!!

2008-10-31 @ 23:59:38
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: G.

Alltså du i din prinsessklänning, du ser ju ut som om du är typ 10 eller nånting :D Du var jättesöt! :D

2008-11-01 @ 00:08:53
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0