estrés?!

Nu har jag inte skrivit på år och dar känns det som. Men det har varit mycket av allt. Och måste bara skriva av mig lite nu. Skolan känns jobbig, det kommer bara mer och mer och mer, när något tar slut kommer nästa stora grej, kan aldrig slappna av. Har svenska prov på tisdag som jag inte börjat plugga till än! :O Det kommer gå skit. Sen så har vi två svenska ord som ska vara beskrivna osv tills på tisdag också. Jag har skrivit om det ena, det andra måste jag göra på hålet imorgon, annars vet jag inte när jag ska få tid för det.  Och engelska tal på fredag som jag inte har skrivit än heller. Tre grejor samma vecka med samma lärare, förstår han inte att vi inte bara har svenska och engelska?? När ska jag få tid för det hära? Har träning tisdag och på torsdag är det nattcupen. Så har måndag och onsdag på mig. Inte mycket tid för allt som jag måste göra.

Så, nu är lite av stressen borta....kanske? Men iaf så var det tävling idag. Budkavle- eller staffet, med mamma. Vi tävlade mot Hans-erik! Min gamla svenska lärare alltså, jag slog honom på spurten! Yeey. Not. ^^ Men råkade göra världens bom på världens lättaste bana, det kändes inte så bra. Sedan så var det min matdag, så kom hem och snabblagade brockolli (hur stavas det??:S), ostsås, pasta och bacon, så att jag skulle hinna se One Tree Hill som börjar kl sex. Helt klart den bästa serien i världen. Lite händlöst avsnitt men ändå sjukt bra. Jag är peyton, eller jag menar, jag känner mig precis som peyton, det var som om hon stog och berättade om mig! Det var nästan lite läskigt, för det var som om mina tankar kom ut genom tv:n. Okej, det är väl inte lika seriöst med mig, men exakt så där känns det. Så nu vet ni ^^


Nu måste jag plugga spanska verb, dom sätter sig inte i huvudet. Har för litet huvud och för mycket tankar som jag ska hålla reda på. Får det inte att gå ihop. Sen så blir det utläsning av Dödsrelikerna, (igen och igen) så blir att gråta sig till sömn tror jag. Men för att orka måste jag verkligen gå nu.


- Hon är bäst.

"If you're not in Gryffindor, we'll disown you," said Ron. "But no pressure."
-Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Fanny

usch vad jobbigt du verkar ha det..

ja vi måste träffas jätte snart!! haha jag är iaf hemma under höstlovet så, då kan vi ju göra något..

Jag ser flera filmer samma dag, sen var jag på en filmkväll då jag såg tre filmer.. så hehe :D sen har jag typ aldrig så mycket i skolan, så massor av fritid. Men du, ett tips, skit i träningar och tävlingar när du känner dig stressad, skolan går före allt!! spelar roll iaf du missar lite av träningen eller en tävling, seriöst, fundera på det iaf :D

2008-10-06 @ 09:36:58
URL: http://fabulousfay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0