El fin de semana, aburrido?

Idag var en rolig dag. Förutom att vi fick tillbaka historiaprovet som hade gått inte alls så bra. G, första G:et in my life. Om man inte räknar med Gprovs grejor då... Inte okej. Blir typ plugga plugga pluugga hela helgen. Fast har inte lust med det. Idag fick vi en grej som vi ska "redovisa" på måndag!! Det är ändå inte så värst snällt att ge oss läxa över helgen. När ska man då kunna ta det lugnt? Även om man kan och inte behöver plugga jämnt så finns det ändå där i huvudet och trycker ner en. Åh, jag har tråkit. Aburrido!! Måste städa och göra en massa saker.

Roligast idag var ju ändå att Gustav käkade upp sina vantar! ^^ Haha. Dom kan inte varit lätta att få ner men vipps så var dom borta. Filippa, din humor! :D Sen Hannas skämmt. "Ha en ren och trevlig älg".

Jag är orolig. Jätteorolig. Du måste veta att jag finns här! Alltid, alltid och ALLTID!

Saknad idag.

Jag haar garnet! Jag har garnet! kostade 120kr! Sjukt dyrt, men värt det :D :D

"Oooh, look, a Blibbering Humdinger!"
(Luna pointing out window to distract crowd so Harry can leave)

- Harry Potter and the Deathly Hallows.

Så underbart skön hon är.

Abrazos



 


Kommentarer
Postat av: G.

Hahah men åh jag orkar inte! :P

2008-10-17 @ 23:47:26
Postat av: F

jag är oxå orolig.. om vi menar samma sak vilket jag tror..

men vi kan hjälpa, jag vet att vi kan

2008-10-18 @ 16:45:52
Postat av: R

jag e ocksåå orolig!!.....vi måste kunna hjälpa

2008-10-20 @ 16:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0