El ciudad

Kom nästan nyss hem ifrån Stan, var där med Rebecca. Hittade typ mycket. Näe, okej inte mycket men köpte en tröja iaf :) Sen så var jag på musikanten och frågade vad jag behövde för att kunna spela in piano och sång. Y luego så typ köte Rebecca skor och sjalar. Och nu kom Mamma hem med en Jacka till mig plus en kofta. Det var niice. Mycket nya grejor.

Vad ska alla göra ikv? Jag har tråkigt och vill inte sitta hemma själv för då måste jag plugga. Inte alls nå kul. Är det ingen som vill hitta på något?


Jag tycker jag var jättefin verkligen här. Hur kunde jag ha lila byxor??



Jag härmar Rebecca, jag vet, men iaf jag på dagis ^^ Ser man några likheter? Näe!

...."Everybody always requests our recipe for Freshwater Plimpy soup" (Mr Lovegood)
"Probably to show the poisoning Department at St. Mungo's", said Ron under his breath.

-Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0