concierto

Upp och Ner, ner och upp.... Har det varit idag, det började med att jag var sjukt trött på svenskan. Typ satt och hade annat i mitt huvud hela tiden. Sen så blev Oskar och Hampus utskällda av el profesor. Tycker synd om dom. Jag har blivigt utskälld en gång, eller inte riktigt utskälld, men det var typ i femman tror jag. Och man fick ju inte gå över och köpa godis på konsum i stöcke, eller stöcke livs & grill vad det nu hette, men iaf så gjorde vi det, och sen när jag stog i busskön och var typ sjukt nervös över att någon skulle märka vad jag hade gjort!! Sen så kom Gunbritt fram till mig, var ju typ en meter vid den tiden, men iaf... Hon ba: Det står i pannan vad du har gjort. Och efter det så gick hon bara där ifrån. Sen dess köpte jag aldrig mer godis där typ. Inte efter skolan iaf! Hehe.

Sen så har jag gått och varit nervös inför den hära himla konserten hela dagen. För har aldrig kunnat mina knasiga ackord helt jättebra, så dom har bara legat där i baktanken och gjort mig på dåligt humör, förlåt om det har synts.
Despues så spelade Gustav låtar ifrån HP, och jag blev berörd av dom, det är föör nördigt men iaf, sen så spelade han till Hanna som sjöng, I do it for you eller vad den nu heter. Helt underbart fint och då så pallade inte min kropp mera typ, allt bara kom fram. Jag hatar att vara så känslosam. Det inge kul, och bara pinsamt att gå omkring och grina.

ÅHÅHÅH


- Vad skulle mitt liv vara utan dig?

:)

The heartbreaker was while Harry walked thru the forest with his parents and Lupin and Sirius, and he asks, "Does it hurt?"
- Harry Potter and the Deathly Hallows.

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är för fin du! <3

Men kunde du valt en fulare bild på mig!?!?!? :P

2008-10-21 @ 23:06:39
Postat av: G.

Den där bilden är för fin alltså! Och ja, dormir betyder att sova. :) Så kul att du vart berörd när jag bara spelade fel hela tiden på HP :P Godnatt Sanna, tack för idag! ^^

2008-10-21 @ 23:14:26
Postat av: Becca

Du e så söt Sanna!

Klart man får bli berörd :)

2008-10-22 @ 21:44:43
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0