Anoche?

Idag började bäst. Var nervös inför ett spanska förhör som inte kom :D Utan istället så fick vi tusentals med beröm från våran spanska lärare som var såå stolt över att vara våran lärare, hon hade aldrig delat ut så här många mvg i hela sitt liv, så duktiga var vi ^^ Det kändes härligt, haha, men iaf så bjöd hon oss på fika. Tigerkaka som var good, men orkade inte hela, hade ju nyss ätit frukost och borstat tänderna, så Oskar fick halva.
Sen så flöt dagen på, med piano och sen dans som var rolig. Det var sjukt varmt och trångt där inne, men skojsit :D

Vad ska man göra ikv?Jag kan ta mig till stöcke... med bil!!  Men vad ska jag göra där? ^^ Det är småbarnsdisco så det går skjutsar mest hela tiden ;) Om någon ska hitta på något, typ som Rebbset, som har en ny blogg!! Kolla här: http://www.rebeccamedcc.webblogg.se/ Mkt nice till dig för det! Iaf så då kan man ju säga till. Det är konstigt att jag inte är trött, men jag är bara hur glad som helst istället. Hela veckan har varit den bästa på länge. Superbien!

Imorgon blir det klubbmästerskap och testing av storlekar till dom nya orienteringsdräkterna, jag längtar!! Sprillans nya tights och tröja och träningsoverall för mig :D. 


Hittade något nice bilder :)

                                    Sanna som är så ubergullig man kan vara!                            Jimmy och Oskar som är sötast!

                                                                                                 Kajsa och Siri, jag gillar kajsas glada ansikte :D ^^

Kan bjuda på dom här, för jag ser ut som ett jag vet inte vad på varenda en.

   
                                                                                                                          L iten??!!
    



[Kreacher hitting Mundungus Fletcher with a pan]
"perhaps just one more, Master Harry, for luck?"
- Harry Potter and the Deathly Hallows


Abrazos


Kommentarer
Postat av: Fanny

jag dööööör vad ful jag är :(

2008-10-10 @ 20:07:07
URL: http://fabulousfay.blogg.se/
Postat av: G.

Hahah den med baguetten eller vad det nu är är bäst! :D

2008-10-10 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0