1,2 mil.



Tjohoo, jag är superful och håller på att kratta ihjäl mig tydligen :/


Slapp dag med bara ellvatid och frankenstien filmen. Med Helena Boham Carter! (Bellatrix i Hp), Fugde... vet ej hans riktiga namn, och tydligen Lockhart också säger gustav. Det var en sorlig historia tycker jag. Det är ju synd om monstret. Han har inga amigos. ;/.

Sprang UOKs mördarslinga idag. Fast vi kortade av den lite... Men det blev tydligen ändå 1,2 mil, på småstigar som var fulla med rötter och stenar. Man stukade ju fötterna vartannat steg man tog ungefär. Den var jobbig iaf kan jag säga. Och den ska det bli varenda torsdag hela vintern! Hur ska jag orka med?

Nu måste jag ta en frukt eller någonting, har inte ätit sedan jag kom hem. Är hunguri.

"Mudblood and proud of it"
- Hermione, Harry Potter and the Deathly Hallows. 

Abrazos 

Kommentarer
Postat av: Fanny

jätte fin bild jue :D

haha vad är ni förnågot?? trädgårdsmästare? :S

anyway så blev du jätte bra, som vanligt :D

2008-10-24 @ 08:19:30
URL: http://fabulousfay.blogg.se/
Postat av: jebbs

Hihi nä värsta spejsat kort det blev jue. Så där halvrörigt.

neee sluta Sanna du blev jättefin!

2008-10-24 @ 15:50:41
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0