Twilight

Den var super! Jag gillar faktiskt filmen mer än boken tror jag. Ledsen att göra dig besviken Fanny... Men så är det. Det finns bättre böcker. Tycker boken var lite seg delvis, men i filmen gick ju som allting mkt fortare. Är det bara jag som ser en massa likheter mellan Kristen Stewart (Bella) och Emma watson? Alltså kolla! Jag tkr det är sjukt likt. I vissa vinklar är det typ samma!



Nu ska jag sova eller läsa tror jag. Har träning imorgon plus en massa massa plugg så borde nog sova så att jag orkar.
Adios. 

"At this moment, there are 6 billion, 4 hundred, 71 million, 8 hundred, 18 thousand, 6 hundred, 71 people in the world. Some are running scared.. some are coming home. Some tell lies to make it through the day.. others are just now facing the truth. Some are evil men at war with good, and some are good.. struggling with evil. 6 billion people in the world, 6 billion souls -- and sometimes.. all you need is 1."
-Peyton, One Tree Hill <3!

Kommentarer
Postat av: jebbs

åå va kul att den var bra :)

Aa det var faktiskt ganska likt emma watson :)

2008-11-23 @ 11:13:30
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Fanny

till detta inlägg: Nej sanna boken är mkt mkt mkt bättre än filmen och nej det finns ingen bättre bok, eller jo tredje i serien, men det räknas väl som samma :P

svar på min kommentar om låten: jag vet, rowena dansar till den och jag var ju och såg på så jag höll på att gråta inne salen, men jag höll mig :/

svar på min kommentar om luciatåget: kan ni inte lussa på våran skola då?? eller vilka företag ska ni till så kan jag vara där och se :P

svar på kommentaren om pussarna: mysigt värre!!



haha okej nu är min aslånga och flummiga kommentar klar :D

2008-11-23 @ 12:00:43
URL: http://fabulousfay.blogg.se/
Postat av: jebbs

sååå söt du är, känner också sann kärlek till dig :]

2008-11-23 @ 16:24:29
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0