"Tiger -tango med Raka knän"

Helt sjuk låt. Man blir helt virrig om man försöker lyssna på vad man spelar. Det är alltså en sexhändig pianogrej som slutar med att alla spelar med sina handflator. Ni kan ju bara tänka er hur mkt och hur hemskt det låter när tre stycken står och slår på pianot. Så känns det iaf. Försökte hitta någon video på Youtube, men hittade ingen... Tur var kanske det? Eller, det är ganska coolt men också ganska hemskt. Eller... vet inte riktigt hur jag ska förklara den. Iaf så  körde jag, Gustav och Pernilla igenom den idag. Tänk om vi ska köra den på Solistkonserten! Då kommer jag ha tre grejer. Sjukt läskigt. Fast Tigertangon kanske jag inte blir så nervös inför... Sjukt weirdt att vi ska ha raka knän, eller ben också! ^^

Kör/lucia imorgon kl 8a! jag taggar, fast ganska jobbigt att sjunga så tidigt. Typ We wish you a merry christmas, det är ju nästan omöjligt i vanliga fall. Men mys med Julen!! :)  

Sjukt stressad inför allt typ. Jag hinner verkligen inte med Gemuprov nu, för jag fattar typ nadanadanada!!

Aja. Nu ska jag iaf sova. God natt.

"Dumbledore's Army, Still Recruiting!"
-Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos



 


Kommentarer
Postat av: G.

Jag ska nog se till så att ni sjunger upp er ordentligt :)

2008-11-18 @ 07:17:18
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0