the end

...på lovet... Ganska tråkit. Jag taggar inte Historia imorgon! Inte ett endaste dugg! Vill inte sitta och lossas vara George den tredje! :/ Måste kolla igenom vad jag skrev för typ flera veckor sedan. Har inte gjort det än. Sen så har ajg inte gjort kulturhistoria arbetet!? Vi säger som att jag gör det på tisdag när vi är lediga :D Tjohoo.

Träning idag. Var jobbigt, sprang ca 13km. eller nått sånt. Kanske lite mindre. Fick ont i hälsenan. Inte bra. Jag längtar tills på Onsdag då vi har skolgympa! Haha, eller var det då vi skulle ha någon hälspuppgift? Eller något sånt? Jag förstår inte riktigt. Aja. Det blir säkert bra.

Nu ska jag gå och laga mat och sen blir det One Tree Hill! Och sen fara och häsla på Emma. Blir säkert kul :) Urs vilket tråkit inlägg, men det har inte hänt så mycket kul de senaste dagarna i mitt liv...

5 DAGAR KVAR (Känner mig som ett litet barn som räknar ner xD)

"How do you feel Georgie?" Whispered Mrs. Weasley.
George's fingers groped for the side of his head.
"Saintlike," he murmered.
"What's wrong with him?" Croaked Fred, looking terrified. "Is his mind affected?"
"Saintlike," repeated George, opening his eyes and looking up at his brother. "You see... I'm holy. HOLEY, Fred, geddit?"
Mrs Weasley sobbed harder than ever. Color flooded Fred's pale face.
"Pathetic." he told George. "Pathetic! With the whole wide world of ear-related humor before you, you go for HOLEY?"
"Ah well," Said George, grinning at his tear soaked mother. "You'll be able to tell us apart now, anyway, Mum."

-Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0