Tant Sanna

Jag är 17 år wohoo!! :D Typ tant. Känner mig iaf gammal, tur att jag inte går upp i D20 eller något, utan stannar kvar i D18. Har sprunit D21 elit någon gång, då kände man sig vuxen. Även fast gubben som stod i starten sa så här:
Oj, har du inte tagit fel karta nu?
Jag: Näe. *kollar extra på kartan.
Gubben: Ska du springa D21e?
Jag: Japp.
Gubben: Men lilla vän! *tar mig vänligt på axlarna ^^
Då kände jag mig litegrann som ett litet barn, ganska härlig känsla, blev peppad på att nu ska jag visa honom att jag kan kunde klara av den hära banan. Tror jag gjorde det kanska okej också. Det var NattOL.

Iaf så har jag fått en massvis med fina presenter idag. Bla.
Träningskläder - som jag kanske ska byta till nya löparskor, med dobbar om jag hittar några :)
En tröja- från indiska av elina.
Harry, a history!! Sjukt nice :D Jag älskar redan boken. Känner igen mig i allt. Fantastisk bok! Jag är nöörd.
ett eco kolegeiblock - av bananpapper, coolt.
Parfym - av siri. Luktade mumma.
Shampo - sånt dära herbalessenses hur det nu stavas. Också av Siri och luktade jättegott!
dushcreme, body lotion - av mormor och Gunnar.
Mkt pengar :)
Presentkort på ordning och reda - undrar vad jag kan köpa för något fint där :D
pannlampa för mkt pengar!
cykellampa - så jag inte behöver använda mobilen typ varje kväll hem ifrån stöcke på sommaren....
Sen så visskade någon att jag skulle få en dator av farmor! Även fast det är hennes gammla så blir det sjukt nice! :D Då kan jag ha allt mitt eget på den och inte behöva krångla med den hära! :)
Sen kommer jag inte ihåg någe mer. Jo, ett ljus, så att mitt rum bli myyysigt!

Aja, jag älskar den hära dagen. Inte för att det är min födelsedag, men, för att den har bara varit bäst! Har träffat alla som betyder mest i mitt liv, förutom Sanna som jag har pratat i telefon med. Jag älskar dig och finns på din sida, alltid! vad som än händer! Snart så kommer Rebecca och då blir den hära dagen ännu bättre!


- Jag har den! :D

"I am sorry too", said Lupin. "Sorry I will never know him...but he will know why I died and I hope he will understand. I was trying to make a world in which he could live a happier life"
:'( - Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos hade bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0