solistkonsert

hjälp vilken dag. Har gått omkring och frysit hela kroppen av mig, antingen så var det JÄTTEKALLT i hela skolan, eller så var det min nervositet. Min mage tog ju död på mig innan jag skulle sjunga. Helt sjukt. För er som inte vet så sjöng jag iaf I wish, av Stevie Wonder. Det gick väl sådär, men det var kul att det inte gick helt åt skogen iaf. Och tack för alla snälla komentarer!! Dom kan jag leva resten av mitt liv på, det värmer verkligen även fast jag har svårt att ta in det. TACK! :D
Alla var jätteduktiga idag. Hanna, Jennifer, Gustav... ALLA! Det var sjukt hög nivå tycker jag, fatta att det var läskit att ställa sig och sjunga mitt ibland alla hur bra som helst!

Imorgon blir en jobbig dag. Måste göra det himla engelska arbetet tills typ sent in på natten!  Inte kul. Blä. Aja.

Have you ever wondered what marks our time here? If one life can only make an impact on the world... Or if the choises we make matter? I belive they do. And I belive that one man can change many lives. For better... or worse.
-Lucas, One Tree Hill

Abrazos


Kommentarer
Postat av: G.

Du var grym!! :)

2008-11-28 @ 09:41:58
Postat av: jebbs

Du e visst söt i skolkatalogen! :)

ÅÅÅ nej jag missade solistkonserten ;(;( ;( ;(

2008-11-29 @ 11:24:27
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: jebbs

vadå är det fel att vara en omänsklig varelse va?! Du kan ju vara en jättemegasöt ängel som egentligen inte bor på jorden,

2008-11-29 @ 17:44:54
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0