Prince Caspian

Har läst Narnia typ hela dagen känns det som. Inte riktigt, men nästan. Men jag måste ju slå upp typ vartannat ord eftersom att jag inte fattar dom. Haha. Men ofta man sa Nay, som No förut... Sen så, brukar man säga clad, till klädd? Lönt att lära sig ord som man typ inte använder nu. Tur att vi har en gammal ordbok hemma.
Dom timmarna som jag har inte läst Narnia idag så har jag typ gjort det hära äpplet på PS. Ändå coolt vad man kan göra, fast lyckades inte med formen... orkade inte göra den något annat än typ helt rund.


Visst är det ändå ganska likt ett äpple? =] Tänk att bilden var helt vit ibörjan och sen har man bara gjort en massa gröna färger typ. Lite coolt faktiskt. Det ser gott ut xD

"...thought we were supposed to be friends?.....best friends?"
Severus Snape, Harry Potter and the Deathly Hallows. Tycker ändå lite synd om honom....

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Clad är ju som litterär och formell engelska om vi säger så. Jag för min del tycker att de flesta Narniaböckerna var detaljfattiga, men jag vill minnas att Silvertronen var min klara favorit :) Snyggt äpple btw, orkar inte att du är bra på bild också!

2008-11-01 @ 17:29:36
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: jebbs

Aaaassnyggt äpple jue :D finfint :D

2008-11-01 @ 21:53:12
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Anonym

OMG vad bra du är på PS.. jag vill också vara bra :(

2008-11-06 @ 20:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0