Plums

Det är värsta vitt ute!! Nu kommer snön och vintern!! Hoppas jag iaf på. Det ska typ vara kallt länge, och komma ännu mer snö. Det låter niice! Fick värsta jul/vinter känsla idag på träningen. Vi var på Nydala där dom håller på att spruta ut konstsnön till skidspåret. Igentligen fick man nog inte springa där, men OLbanan gick ju där så vi "var tvugna". Anyway så var det sjukt skoj, har alltid velat vara med när dom sprutar ut snön. Det var som om man kom in i värsta snöovädret, och plumsa fick man också. Det var sjukt skoj!! När jag kom in igen hade jag fruset is i håret och på hela mig typ.

Idag fyller Oskar år! GRATTIS! :D




Jag ska laga mat strax... det blir hemgjorda Hamburgare. Orkar inte göra "biffarna"! Vet inte ens hur man gör typ. Plus att det ser scary ut och det smakar inte lika gott när man ser hur köttfärsen sett ut innan! Aja. Måste börja snart om jag ska hinna bli färdig och städa undan innan OTH börjar kl 18. Jag taggar!!

"Would you like me to do it now? Or would you like to take a minute to write your epitaph?"
-(nånting sånt) Snape, till dumbldore. Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer
Postat av: jebbs

Japp Oskars birthday, det kom jag ihåg från i 6an. (Får samma personnummer om man vänder det uppoch ner) ;D haha ibland är minnet på topp

2008-11-16 @ 18:06:51
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Elin

haha, jaaa :D det va asbra :) satt och hoppades på att det skulle va peyton hela tiden och så va det sååå :)

2008-11-16 @ 20:54:13
URL: http://eliiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0