"It started out as a feeling..."

Jag har eggat sönder The Call idag av Regina Spektor. Lyssnade på den hela vägen från att jag gick utanför dörren till det att jag klev innanför dörren på skolan. Lite nördigt. Sen så lyssnade jag på den hela vägen från att jag gick ut ifrån skolan till det att simon satt på bussen, men sen när han klev av så lyssnade jag ännu mer. Lite ännu mera nörd. Aja, en bra låt iaf. Blir inte less på den. Jag tror jag har noterna någonstans, måste lära mig den, låter inte så jättesvårt :) Fast det är det säkert.

Nu har jag suttit i typ tre timmar med ett kulturhistoriaarbete. Om shopping och om Epikuréerna och Stoikerna. Really Jätteskoj :) Fast det är inte klart än. Måste fortsätta med det imorgon. Men det ska jag inte tänka mera på nu. För nu ska jag läsa Narnia och sen sova, sen när jag vaknar så är jag LEDIG. Tjohoo! Då ska jag sova till kl åtta, äta frukost och göra färdigt kulturhistorian, sen så ska jag in till stan med tolvbussen och va med Sanna. Det blir niice. Och på kvällen har jag träning. Greeejt. 



Lyrics | Regina Spektor - The Call lyrics

"I am Remus John Lupin, werewolf, sometimes known as Moony, one of the four creator's of the Marauders Map, Married to Nymphadora, usually known as Tonks, and I taught you how to produce a Patronus, Harry, which takes form of a stag."
-Remus Lupin, Harry Potter and the Deathly Hallows.

Abrazos

Kommentarer
Postat av: jebbs

ååå men det låter najs det! Ofta du var ledig idag, så himla skönt! :D

2008-11-04 @ 19:32:00
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Anonym

måste ta å lyssna på den där the call då.. hmm

2008-11-06 @ 20:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0