Igår

Igår var en ganska bra dag. Först spanska, med typ konstigt läxförhör som jag inte alls var bra på. Sen skulle det ha blivigt två jobbiga lektioner, Historia och Kulturhistoria, men båda två blev ganska okej för att vi typ sket i dom och bara gjorde annat istället. Sen var det lunch, typ kycklingpytt som var helt okej. Och luego var det Engelska med både läxförhör (som det gick skit på... kom inte ihåg orden, plus att jag hade missat att ett skulle vara med!) men vi fick också veta att det hära himla engelska skrivande uppgiften är till på fredag! Jag har så sjukt mkt jag ska hinna med nu. Vet inte hur det ska gå. Plus att jag typ har blivigt förkyld sen igår. Men sen så hade jag piano och sen var det dans med Jennifer. Gustav satt och tittade, han kan ju bekräfta att det gick skitskitdåligt för mig. Jag hängde aldrig med!
Men sen så träffade jag Fanny!! Blev sjukt förvånad när du kom, men glad :D

Sen så var det musikarfesten på musköten hela kvällen. Ganska kul, fast var sjukt trött så gick mest omkring och försökte hålla mig vaken. Men vissa såg ut att ha det väldigt trevligt... Jag fick två pussar, inte så mkt jämfört med Gustavs 16 eller vad det nu var. Men jag har en lapp kvar! :O

Jag har hittat en spansk på msn. Sjukt skoj. Man fattar ju typ vad han säger! :)
 
Ikv så kanske det blir bio med Sanna, Twilight, var den bra Fanny? Jag är iaf taggad på att se den :) Ska jag säga en till konstig sak, eller har kanske inte sakt något konstigt, men det här är konstigt. Jag. JAG ska vara lucia. Weirdt.

Kommentarer
Postat av: jebbs

ååååå ska du vara luciaaa :D ni måste komma på våran skola ju! :D



Twilight har jag hört är jättebra :) :)

2008-11-22 @ 15:37:19
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: G.

Men nej det såg ju bara fint ut, jag skulle alls inte kunnat göra det bättre själv så jag kan inte klaga!

2008-11-22 @ 21:13:45
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: G.

Och angående pussarna, Lina kammade ju hem vinsten med 27!

2008-11-22 @ 21:23:13
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: Fanny

den var asbra.. haha shit pussar? på munnen då lr? :O ååååh jag MÅSTE komma på erat luciatåg då jue :D :D :D du kommer vara finaste lucian ever!!

lyssna på courage - superchick ;) den är hur fin som helst och den beskriver ungefär exakt det som pågår just nu :)

2008-11-22 @ 23:07:40
URL: http://fabulousfay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0