Harry, a History!

Den �onde b�a boken i v�den. Den har blivigt min hpkompis! Helt sjukt hur allt har blivigt. Det �s�troligt gigantiskt stort att jag inte vet vart man ska b� beskriva n�nting om det. Vet inte om jag har tr�at n�n som �lika stort fan som jag, det kanske jag har. Men det k�s ����t s� som om jag �extremare �alla jag pratar med :/ F�om hon som har skrivit den h� boken d�Det �som om det �jag som har skrivit den! B� tv�r lika hysteriska � allt, �n fast hon �lite �re d�ch har en st� roll i det hela, men fr�b�n var hon bara ett litet stort fan, och nu kretsar hela hennes liv kring Hp. Jag kan ju inte s� att det �dit jag vill komma i mitt liv, men, det ���oolt att kunna ha det s�

Idag har jag k�nya icebugs, l�skor med dobbar. Det blir niiice!
Nu ska jag f�ka hitta The parselmouths l�r att ladda ner, dom �h�iga ^^

"Blimey, Dudley," said Harry over Aunt Petunia's renewed sobs, "did the dementors blow a different personality into you?"
"Dunno," muttered Dudley. "See you, Harry."
"Yeah..." said Harry, taking Dudley's hand and shaking it. "Maybe. Take care, Big D."

-Harry Potter and the Deathly Hallows

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Fanny

nej, asså det är inte så farligt, det går över om jag bara slutar tänka på det, och NEJ jag borde inte ta upp kontakten, då kommer det bara bli värre!

2008-11-09 @ 01:03:14
URL: http://fabulousfay.blogg.se/
Postat av: G.

Sanna, får jag fråga varför det är en massa frågetecken överallt i ditt inlägg?

2008-11-09 @ 21:15:12
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0